.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین نظر نماینده اصولگرا درباره شیخ نور ؛
چه کسی ناطق را به عنوان اصولگرا قبول دارد ؟!
شمال نیوز : عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره گمانه های مطرح شده درباره کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات مجلس دهم، گفت: نشنیده ام که جلیلی فعالیتی برای مجلس دهم داشته باشد، ما به افراد جامعه نگاه می کنیم و گمانه می زنیم، مثلا شما اسم آقای ناطق نوری ار می آورید، اصلا وی عضو چه جریانی است؟

شمال نیوز : عضو جبهه پایداری در در تشریح صف بندی‌های جناحی در مجلس دهم، به خبرنگار نامه نیوز گفت: مجلس دهم به دو جریان تقسیم می‌شود؛ جریان شبه اصلاح‌طلبی و جریان اصولگرایی.

بیژن نوباوه،درخصوص احتمالات مطرح شده پیرامون قرار گرفتن لاریجانی و ناطق نوری در یک جبهه و سنگین بودن وزنه این جبهه، افزود: این نظر شماست ما بسیاری از این آقایان را به عنوان اصولگرا قبول نداریم و فقط افرادی که فعلا حضور دارند را اصولگرا می دانیم یعنی جبهه متحد اصولگرایان و پایداری ها. این افراد در جریان اصولگرا فعال هستند و این آقایانی که نام بردند تاثیری در جریان اصولگرا ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره گمانه های مطرح شده درباره کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات مجلس دهم، گفت: نشنیده ام که جلیلی فعالیتی برای مجلس دهم داشته باشد، ما به افراد جامعه نگاه می کنیم و گمانه می زنیم، مثلا شما اسم آقای ناطق نوری ار می آورید، اصلا وی عضو چه جریانی است؟

نماینده تهران در پاسخ به اینکه ناطق نوری یکی از بزرگان جریان اصولگرایی است، تصریح کرد: چه کسی آقای ناطق را به عنوان اصولگرا قبول دارد؟

این چهره سیاسی اصولگرا در ادامه گفتگوی خود درباره نقش لاریجانی در جریان اصولگرا، اظهار داشت: آقای لاریجانی مطرح هستند ولی وی یک جریان جدا نیست و در درون جریان اصولگرایی تعریف می شوند.

نوباوه درباره نقش عارف و هاشمی رفسنجانی در جریان اصلاحات نیز گفت: عارف نیز همراه با اصلاح طلبان نخواهد بود. آقای هاشمی رفسنجانی معمولا مستقیم ورود پیدا نمی کند و جریان ها را حمایت می کند، ممکن است اصلاح طلبان اینبار هم مورد حمایت او قرار گیرند.

عضو جبهه پایداری درباره احتمالات مطرح شده پیرامون ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس تاکید کرد: وی هیچوقت برای حضور در انتخابات مجلس ابراز تمایل نکرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علیرضا 13 ارديبهشت 1394
با عرض سلام / هموطنان عزیز . اینکه چه کسانی ناطق نوری را به عنوان اصول گرا قبول دارند. مهم نیست ...مهم اینه که ایا کسی ایشان را از لحاظ اجتماعی و اخلاقی و بعنوان مدیر لایق قبول دارد ؟؟ بعید میدونم .. الا افراد بادمجان دور قابچین . خیلی جالبه این همه مدیر با سواد . لایق . دلسوز و.... داریم .
سیدمحمد 14 ارديبهشت 1394
هیچکس اورا قبول ندارد
نا شناس 15 ارديبهشت 1394
احسن به گفته ی زیبا و رسای آقا علیرضا متشکرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.